Skip to main content
Gamma_banner2539x800pxCAT-2-scaled

Atenció al client personalitzada

Gràcies a la integració podràs veure les dades de la persona que et truca abans de contestar, la seva fitxa al CRM i el seu històric de trucades, permetent-te oferir una atenció personalitzada i pròxima. A més, podràs gestionar totes les trucades des del teu CRM, de manera ràpida i senzilla, augmentant la competitivitat de la teva empresa.

Millora el seguiment comercial

Millora el seguiment comercial amb el registre automàtic de trucades i la possibilitat d'afegir notes a la conversa un cop finalitzada. Així, podràs veure en quin estat està el client en tot moment, el seu historial de contactes amb l'empresa i, en el cas dels comercials, visualitzar l'estat de les seves oportunitats.

Monitora les teves comunicacions

Gaudeix d'una major eficiència comercial en les teves comunicacions i no perdis cap trucada important. Amb la integració no sols disposaràs d'un registre automàtic de les trucades, siguin des de fix, mòbil o des de l'ordinador, sinó també dels seus enregistraments, permetent-te monitorar i auditar les teves comunicacions.

Sense preocupacions

Tu i els teus empleats tindreu a la vostra completa disposició el nostre departament d'atenció al client telefònic propi que us atendrà en horari 24×7 per a qualsevol dubte o consulta. Gamma s'encarregarà de tot i les teves comunicacions passaran a ser la nostra responsabilitat.

Gràcies a la integració de la centraleta virtual de Gamma i el teu CRM podràs…

Gestionar les teves trucades en un clic

Des de la fitxa del CRM podràs trucar amb un simple clic als teus clients, evitant confusions, possibles errors de marcat, pèrdues de temps i aconseguint així un augment de la productivitat i de l’eficiència.

Registrar totes les trucades

Totes les trucades que realitzis des del teu fix, mòbil o ordinador, es registraran automàticament en el teu CRM, permetent-te la seva consulta en qualsevol moment. També, podràs afegir notes quan finalitzis la trucada.

Identificar el contacte 

Quan rebis una trucada, podràs veure les dades de la persona que et contacta abans de contestar i accedir directament a la seva fitxa del CRM. D’aquesta manera, oferiràs una atenció molt més personalitzada.

Accedir a les gravacions

Amb la centraleta virtual de Gamma podràs gravar totes les trucades, fins i tot les fetes amb els mòbils. Així mateix, des de la fitxa del CRM, podràs accedir directament a elles i reproduir-les.

Integració amb múltiples plataformes CRM

Més informació Zoho

Zendesk

Més informació Cover

Més informació CRM.ES

Més informació Inmovilla

Més informació TAAF

Més informació Inmotek

Més informació IA Gestión

Gesfincas

Més informació Mobilia

Més informació Pragma

Integració amb CRM propi

– API de Gamma

Si la teva empresa utilitza un altre CRM o una aplicació de negoci pròpia feta a mida, disposem d’una API oberta que et permetrà realitzar la integració de forma personalitzada. Així, amb l’ajuda del teu integrador de confiança i el nostre equip d’especialistes podràs adaptar el servei a les teves necessitats i gaudir de totes les funcionalitats que necessitis.

API de Gamma

– Marketplace Zapier

Amb Zapier, podràs integrar la nostra centraleta virtual Centrex amb desenes d’aplicacions, de manera fàcil, còmoda i sense invertir en grans desenvolupaments ni personal tècnic. Entra al Marketplace de Zapier!

Marketplace Zapier

Sol·licita informació de qualsevol integració sense compromís!